God jul osv !

God jul alla nissar !
Jag hatar julafton ,
det är årets drygaste dag !!








Jag vet inte vad jag ska tro längre !
Jag vill kunna lita på han men jag är
inte så säker på att jag kan det .
Tycker om han mer än allt annat vekligen.
allt var underbart perfect tills han gjorde
den där saken som sårade mig som fan !
Tycker inte att folk borde veta så jag tänker inte säga vad det
är som hänt .. men Ida vet ( tack för att du ställer upp )
Men alla människor måste ju få en till chans .
Det är ju svårt att glömma vad han gjorde .
men jag ska försöka glömma och gå vidare,
och försöka lita på honom !


Tycker om dig ! <3





Sist men inte minst slänger jag in lite bilder jag snott från min systers data :)


Detta är då min extemt söta stora syster !




isabells syster !
Så jävla söt !



En till bild på isabell !







Min systers mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0