Tjineeeeling :)

God morgon alla mysisar !
Nu sitter jag i hlm igen.
Farmor är på möte så har
hennes dator sålänge :P
Fick en ny kamera igår eftersom
min inte gick att laga ....
Dom sa att den var helt ny
men om man kollar på den så
är den full med repor och det
är massa märken i kanterna ! :O
Dom sa att denna skulle vara lika
bra som min förra men min hade 10
megapixel ( elr hur det stavas)
och min hade bättre zoom..
Detta kan ju suga någonting !
Denna ser visserligen bättre ut än min förra
men min förra VAR mycket bättre !!
Anledningen till att jag inte fick en
likadan som jag hade innan är
att dom har slutat tillverka den..
ÅÅÅÅH vad jag stör mig !!
Menmen det finns inte mycket jag kan göra åt saken.
klockan är snart 8 och jag vill redan hem till
mamma .. Detta är skit tråkigt faktiskt.
Tänk vad skönt att ligga hemma och sova nu lixom.

Fick inte tag i Tom heller igår btw .
elr nja på sätt och vis iaf.
Jag skrev med han på msn,
då skev han att jag kunde ringa när jag hade duschat.
Jag ringde en gång vid 20 över 10 men det var uppptaget.
Jag ringde igen vid halv och det var upptaget.
Jag ringde vid 20 i och det var upptaget.
Ringde sista gången vid kvart i och det var upptaget
så jag sket i det och gick oh la mejj ist :)


Tror inte jag kommer skriva så mkt mer i dag eftersom
jag inte har tillgång till datan här mer och
jag slutar inte föräns efter 4 så är hemma vid 6 eller
något och det är inte säkert jag kan använda datorn
hemma.
Ha det bra så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0