"J" 4

Mer fakta om "J" fallet ...
Jo det var såhär att jag var i skolan som vanligt så skickade Jeppe
ett sms till mig där det stog aik sm guld .
Så bara för att retas lite med alla som hatar AIK så skicka jag detta sms vidare
till några tycken i kontakt listan inklusive Emil "J" pojkvän då.
Så fick jag ett sms tbx där det stog :


Håll käften okej o du får jag
höra att du har kallat "J" hora en gång
till så ligger du jävligt illa till.


JAg är ingen ängel det vet jag så jag erkänner att jag kallat henne
hora...
det va så att hon och "R" höll på att dampa i skolan
för att irritera mig och ida dom skrek typ
slampa med sån pipig röst så man knappt hörde men jag hörde det iaf
så skrev jag : håll käften jävla hora, nej okej förlåt du är gratis.!
Så börja hon skrika massa saker tbx ovh blablabla..

Men det roliga med detta är att jag hade inte hållt på med "J" om
inte hon hade börjat kalla mig flata ...
Asså sen skickar hon Jenny på mig.
så hotar hon mig med att om jag inte slutade skulle
hon göra livet jävligt svårt för mig och massa..
sen jävlari skickar hon Emil med på mig ..
seriöst vågar hon inte göra något själv ?

Man börjar undra ...

Kommentarer
Postat av: jos

Jag har fan aldrig skrikigt slampa med pipig röst , hade jag sagt ngt hade jag sagt det till dig i sånafall, och vad fan får du flata ifrån GE DIG ?!, jag har adlrig skickat emil på dej eller min syster överhuvudtaget så nu får du fan ge dig jessie!

2009-11-09 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0