Det var ett tag sen !

Hejhej jag vet det var ett tag sen men
har varit fullt upptagen .
Hittade den där perfekta killen ni vet.
och allt bra så jävla bra .
träffade han så ofta jag kunde
och hade inte tid att skriva på bloggen
eller att vara inne på datorn och skriva
med min andra vänner ..
Så förlåt för det ..
Sen har jag ju fortfarande inte orkat fixa
min dator så lånar mammas när hon inte sitter
vid den , vilket hon ofta gör när jag
är hemma , med tanke på att jag inte är
hemma på vardagar
när min mamma jobbar .
Men nu har jag lite mer tid att blogga iaf ( när jag orkar )
eftersom den killen jag tycker om lämnade mig
vilket krossade mig ..
men vad fan ska man göra ?!
det är ju bara att gå vidare , hur svårt det än kan
vara så kan man inte ge upp hela livet för det !
Tänker på han hela tiden men jag kan
ju inte tvinga han att vara tsm med
mig .. Fan att inte det går asså ^^
haha nej men .
Jag kom att tänka på att blogga nu efter som
Anton skrev till mig på msn och undrade om jag
kunde reklamera hans blogg
så tänkte lixom vrf inte ?
Så here i go !
Här är iaf Antons blogg :
http://antoonnoordgren.blogg.se/
Glöm för fan inte att kolla den ! ;)
Nej men nu ska jag fixa tvätten till min mamma !
HA det bra ! <333

Kommentarer
Postat av: Anton

wiee :D

2010-01-18 @ 23:17:41
URL: http://antoonnoordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0