god eftermiddag ?

Hej alla !
jag är sjukt trött så orkar inte skriva så mkt ska bara
berätta en sjukt jobbig sak !
jo när jag vakna i morse blev jag jävligt besviken !
Jag drömde att (hemliis) kom fram till mig
och sa att han bara hade lämnat mig för att jag behövde sakna
och att han ville ha tbx mig och sånt ..
Sen skulle jag göra ngt så skulle vi ses igen men nej nej då vaknar man ju ..
Hur jävla besviken blir man inte ??
Men en sak till jag hatar , det är när ( hemlis) skicka sms
och skriver att han vill träffa mig och att han saknar mej !
Det var ju hans val .
ockar inte sitta hemma och gråta varje gång han skickar
men jag vill ju att han ska skicka ?
är man beroende då ?
MenMen just nu ska jag bli lite gladare av paradise hotel
eftersom jag somna precis innan det börja igår :O
Så ha det bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0