God eftermiddag !

Hej på er :)
Lover är snart slu vilket man inte gillar ..
Men man gillar ju dock att Kusin kom igår kväll :)
det blev att kolla film och så till 5 på
morgonen då vi somnade .
Gick upp vid 3 i dag och sen har det bara varit att chilla..
Robin stannar nog ett par dagar hoppas jag :)
Jag och Ida har varit ovänner med om man nu ska ta upp lite som hänt .
Men vi har snackat lite om det och ska träffas ngn dag
i veckan och snacka om allt..
För man måste ju kunna lita på son bästavän right ?
Men å andra sidan gör alla misstag ..
Nu ska jag kolla facebook och så sen ska jag vara social med Robin
till ikväll då det blir paradise hotel ;)
Ha det bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0