Vad fan ska jag göra ??

Vet verkligen inte hur jag ska bära mig åt nu..
träffade ( hemliiis) nyss vi snackade och sånt..
Så fråga han om jag ville bli hans igen..
men lixom om han har lämnat mig en gång vrf skulle
han inte göra det igen ?
anledningen till att han lämna mig var igentligen så dålig..
Tycker om han som fan men kan jag lita på att han
stannar hos mig ?
orkar lixom inte förhållande på¨typ 3 veckor så kommer
det en dag när han säger att det inte funkar?
Ska träffa han ikv igen så då får
jag se hur det blir..
Så jävla underbar ! <3

Kommentarer
Postat av: Påffe

som du själv skrev, han har lämnat dej en gång .. :( <3

2010-01-23 @ 15:15:43
Postat av: Jag

Jag vet , men är sjukt kär ! <3

2010-01-27 @ 15:41:50
Postat av: Anonym

Jag vet , men är sjukt kär ! <3

2010-01-27 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0